miercuri, 11 noiembrie 2015

Revenirea la Radio 25 Romania

Salut, astăzi vreau să vă povestesc despre revenirea pe Radio 25 România.
De când am plecat de la acest radio, eu nu m-am simţit deloc bine era stresat, mă certam cu prietenii, nu eram deloc în apele mele, am emis pe alte posturi de radio să pot uita de Radio 25 dar nu am putut pt că Radio 25 este inima mea, pt radio 25 mi-aş da şi viaţa. Iar acum o să vă explic şi de ce...
Radio 25 este un post de radio foarte iubit de mine. De 3 ani de când emit pe acest post de radio viaţa mea s-a schimbat radical. Aici am cunoscut foarte mulţi prieteni cu care ţin legătura, am cunoscut şi blog geri foarte buni, care cu timpu aş dori să îi invit la o emisiune de mea să vorbim de tot felu de subiecte. Pe alte posturi de radio nu era aşa că pe Radio 25 mereu vorbeam cu grijă să nu fiu după judecat sau criticat că nu şti cum e omu în ziua de astăzi şi eu nu m-am simţit în singuranta pe alte posturi de radio, app ştiţi vorba aia: ´´Nici unde nu e ca acasă. ´´. Până la urma plecarea asta de la Radio 25 cred că a fost o lecţie de învăţat pentru mine dar când eu mă supăr nu ştiu ce fac şi după ceva timp îmi dau seama ce prost am putut fi. Sincer să fiu au fost zile când plângeam pur şi simplu şi îmi părea rău ce am putut să fac. Dar astăzi 11 Noiembrie 2015 am decis cu prietenul meu Gabriel să redeschidem Radio 25 România. Şi îmi doresc din toată inima să putem continua cu acest post de radio mulţi ani înainte.

Cam atât a fost ce am avut de posvestit.

PS! Nu uitaţi o vorbă: ´´Niciodată să nu spui niciodată! ´´



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu