vineri, 12 februarie 2016

Cum putem scăpa de coșurile de pe față?



Salut, astazi iti prezint cum sa scapi in 3 pasi de cosurile de pe față.


1. Ai grija ce mananci:





La acest punct as dori sa adaug un comentariu foarte interesant, eu de exemplu daca mananc foarte multa ciocolata mie imi iasa a 2 zii cosuri pe fata.

  • Deci ai grija la alimentatia ta sa nu fie nici prea grasa.
  • Nu manca foarte mult dulce si multa cacao nici prea mult zahar. Daca chiar iti place ciocolata nu manca ciocolata cu multa cacao, mananca ciocolata foarte neagra , eu ii spun ciocolata amara cu 50% pana la 70 % ciocolata dinasta gasesti in toate magazinele.


2. Rutina de ingrijire:




  • Daca te culci fara sa te speli pe fata ai gresit foarte mult pt ca daca dormi cu fata murdara praful de pe fata si machiajul nu face bine pentru ten.
  • Spala-te maxim de 3 ori pe zii cu apa .
  • Nu pune niciodata alchool pe fata sau solutii de fata care contin alchool pt ca alchool nu face bine pentru ten arde si usca cosurile de pe fata.Asa nu le indepartezi.
  • Eu de exemplu folosesc o salutie de la magazin foarte buna si nu este deloc scumpa.
  • Se cheama  ´´today´´ este intr-o sticla de plastic si e roz. Ai grija ca este si in sticla de plastic albastra aia este cu alchoool  nu iti recomand alchoool ca nu este bun pentru ten.
  • Eu cu solutia asta ma spal pe față cu ea , pun unpic pe un tampon de față si dupa ma spal cu ea.
  • Important este sa te speli de 3 ori pe zii.
  • Eu decand o folosesc aproape de 4 ani nu mai am cosuri pe  față si am un ten bun si o față foarte fina.
  • Daca nu iti da rezultate solutia care ti-am recomandato eu ar fi bine sa faci ce am scris in 
  • pasul 3.


3. Ai rabdare:





Orice tratament anti-acnee ai incepe trebuie sa ai rabdare deoarece rezultatele nu apar peste noapte. Urmand sfaturile noastre de mai sus, o sa ai un ten viyibil mai frumos in circa o luna sau doua. Daca situatia nu se imbunatateste nu ezita sa schimbi produsele sau sa consulti un dermatolog.



Cam atat am avut de spus despre acest subiect. Daca mai ai ceva intrebari ma gasesti pe blog sau pe mail: sergiu.rusu@gmx.at  


Te astept cu drag!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu